اسکنر داخل دهانی Medit – i700

800,000,000 تومان

اسکنر داخل دهانی Medit – i700

 قابلیت اتصال به رایانه بدون نیاز به هاب و کابل اضافی

– امکان فیلترینگ هوشمند اسکن

– دارای سرویس Cloud – Based

– دارای فیلتر رنگی هوشمند

– بروز رسانی بصورت اتوماتیک و رایگان

 

شرایط ویژه اقساطی

 

توضیحات

اسکنر داخل دهانی مدیت Medit مدل i700

استفاده از اسکنر داخل دهانی، موجب شده تا بتوان اطلاعات دقیقی از جایگاه دندان ها بدست آورد. از این جهت، دندانپزشک با کمک داده های دریافتی از اسکنر داخلی دهان، قادر است تا کارهایی از قبیل ساخت پروتز دندانی، بریج دندان، ایمپلنت دندان و … را با روشی ساده تر و دقیق تر به انجام برساند. اسکن داخل دهان، تعداد زیادی از مشکلات را حل می کند. اما عمده کاربرد این اسکن ها در قالب گیری است. مثلا در قالب گیری برای  ایمپلنت دندان ها، مورد استفاده هستند.

از دیگر کاربرد های اسکن داخل دهان، می توان به ساخت پروتز دندان نیز اشاره کرد. دندانپزشک با استفاده از اسکنر مورد نظر به طور کامل بر فضای داخل دندان و فضاهای کناری آن تسلط می یابد. این گونه می تواند پروتز کارامد تری تولید کند. علاوه بر کاربرد های گفته شده، اسکنر داخل دهانی در بریج، انواع روکش، لمینت و بسیاری چیز های دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از اسکنر های داخل دهانی باعث شده تا مشکلات ناشی از روش های سنتی مانند ایجاد حباب در حین قالب گیری، حساسیت به دما، زمان بر بودن و… از بین بروند.

این اسکنر داخل دهانی ساخت کشور کره جنوبی می باشد. دارای نرخ اسکن تصویر یا Scanning Frame بالاتر از 70FPS (70 فریم در ثانیه) است. همچنین میزان دقت آن 10/9μm ± 0/98 (میکرومتر) می باشد. تصاویر خروجی این اسکنر داخل دهانی به صورت سه بعدی و تمام رنگی هوشمند می باشد که از تکنولوژی 3D full color streaming capture و 3D-in-motion video technology بهره می برد. هنگام کار با اسکنر داخل دهانی مدیت مدل i700 می توانید از فیلترینگ هوشمند آن استفاده کنید. محدوده اسکن Scan area در این مدل اسکنر برند مدیت 13×15 میلی متر است.

اسکنر داخل دهانی مدیت Medit مدل i700 از سیستم LINK OPEN استفاده مینماید.با استفاده از این تکنولوژی می توان نتایج اسکن را برای ارائه نتیجه ارتودنسی پیش از درمان،سرجیکال گاید، دستگاه های آپنه، روکش و بریج، کلیر الاینر، فول دنچر و همچنین پرینت مدل های دندانی به شکل 3D استفاده نمود.

با استفاده از این اسکنر می توان شیوه درمان دقیق تر و بهتری برای بیمار انتخاب کرد. دیگر تکنولوژی های استفاده شده در اسکنر مدیت سیستم ضد بخار و حالت کنترل از راه دور آن است.

ساخت کره

اسکن Up to 35 FPS
فناوری تصویربرداری 3D-in-motion video technology- 3D full color streaming capture
نوع LED
دارای فناوری ضد بخار
دقت 10.9μm ± 0.98
ابعادهندپیس 248x44x47.4 mm
وزن هندپیس 245 گرم
محدوده اسکن 15×13 mm

قابل اتوکلاو
Autoclave 100 times
121°C 30 mins
134°C 4 mins (Pre-Vacuum Type)
135°C 10 mins (Gravity Type)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسکنر داخل دهانی Medit – i700”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *