اپکس روتاری ماراتن مدل Endo A Class LED

38,900,000 تومان

اپکس روتاری ماراتن مدل Endo A Class LED

شرایط پرداخت 

5 فقره چک از ابتدا

قیمت شرایطی : 41,900,000 تومان

دارای ویژگی عملکرد کاملا خودکار، قابلیت کار مجزا و هم زمان در حالت های اپکس و روتاری

  • کالیبراسون خودکار
  • دقت بسیار بالا با درصد خطای 0.1 میلیمتر
  • وزن هندپیس 140 گرم

 

توضیحات

پکس فایندر و روتاری بی سیم ماراتن Marathon مدل Endo A Class LED

اپکس فایندر و روتاری ماراتن اندو ا کلاسEndo A-Class (APX) بی سیم ساخت کشور کره جنوبی می‌باشد.

این دستگاه مورد تایید استانداردهای FDA آمریکا، CE اروپا و ISO است.

دستگاه اندو روتاری

با پیشرفت تکنولوژی روش ها و دستگاه های جدیدی برای درمان به وجود می آید. یکی از این دستگاه های جدید و پیشرفته، دستگاه اندو روتاری است. دستگاه روتاری اندو برای عصب کشی، تخلیه کانال ریشه و درمان ریشه دندان به کار می رود.

در این دستگاه از فایل های مختلفی استفاده می شود. هر فایل شکل مخصوص به خود را دارد. فایل های روتاری به شکل کانال ریشه دندان در می آیند. این عمل سبب می شود عصب کشی و درمان ریشه دندان با کیفیت بالاتری انجام پذیرد زیرا موتور های اندو روتاری بر روی سرعت فایل ها کنترل کامل دارند.

این روش جایگزین روش های دستی سنتی شده است. دقت و سرعت بالای این کار، همچنین میزان احساس درد کمتر برای بیمار سبب شده است مورد قبول واقع شده و مورد استفاده دندانپزشکان قرار بگیرد.

اپکس فایندر و روتاری بی سیم ماراتن Marathon مدل Endo A Class LEDD ساخت کشور کره جنوبی و مورد تایید استانداردهای FDA آمریکا، CE اروپا و ISO است. دارای صفحه نمایش LCD است. گشتاور آن از 0.5 تا 3 و از 2 تا 7 نیوتن بر سانتی متر مربع قابل تنظیم بوده ضریب گشتاور 1 به 1 است.

تکنیک اندازه گیری چند فرکانسی، کنترل اتوماتیک سرعت و گشتاور، پروب اتوکلاوابل، کالیبراسیون خودکار، سیستم آلارم اندازه گیری اشتباه دارد.

سرعت چرخش آن از 150 تا 600 دور در دقیقه قابل تنظیم است. امکان کار در محیط های خشک، مرطوب، مملواز آرسی پرپ، خون و عفونت را داراست.

دارای تعداد 10 حافظه برنامه است. قابلیت برگشت خودکار دارد.تغذیه و توان آن AC 100-240 V, 50-60 Hz, 300mA است. لیتیوم یون شارژی با قابلیت 90 دقیقه کار بدون وقفه، آلارم باطری و آنگل آنگل اتوکلاو ابل پوش باتن دارد.

دارای ویژگی عملکرد کاملا خودکار، قابلیت کار مجزا و هم زمان در حالت های اپکس و روتاری، کالیبراسون خودکار و عملکرد کاملا خودکار است. درصد خطای 0.1 میلیمتر است. هندپیس آن 140 گرم است.

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اپکس روتاری ماراتن مدل Endo A Class LED”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *