جرمگیر وودپیکر مدل UDS_N2

دسته:

توضیحات

مشخصات جرمگیر دندانپزشکی وودپیکر WOODPECKER مدل UDS-N2 LED (داخل یونیتی)

نوع و ابعاد

این دستگاه جرمگیر دارای هندپیس فایبراپتیک است. هندپیس دستگاه دارای قابلیت اتوکلاو شدن بوده و می توان به راحتی آن را جدا نمود. وزن این دستگاه 800 گرم بوده و ابعاد آن نیز برابر با 38 * 56 * 74 میلیمتر می باشد.

 

 

 

فرکانس و مدکاری این دستگاه جرم گیر دندان

فرکانس کاری این دستگاه بین 25 تا 31 کیلوهرتز است. همچنین تعداد پنج عدد سرقلم برای این دستگاه موجود می باشد که با توجه به نوع کاربری دستگاه قابل تعویض است. مدکاری دستگاه نیز فقط در حالت جرمگیری می باشد.

 

 

 

پدال و توان

پدال تعبیه شده برای این دستگاه جرم گیر دندان از نوع یونیت دندان پزشکی بوده و کار را برای دندان پزشک آسان می کند. فشار آب ورودی دستگاه در حین کار برابر با 1-5 Bar است. توان و تغذیه دستگاه AC 220, 50 Hz, DC 24 V, 1.3 A, 20 W می باشد.

 

 

 

سایر امکانات

این دستگاه جرم گیر دندان مجهز به قابلیت کالیبراسیون خودکار جهت اندازه گیری دقیق فرکانس می باشد. دستگاه جرمگیر وودپیکر مجهز به آچاری می باشد که دارای کلاچ بوده و امکان استریل نمودن آن با اتوکلاو وجود دارد. همچنین این جرمگیر بر روی یونیت های مختلف قابل نصب است. وزن آداپتور دستگاه نیز 1/2 کیلوگرم است.

 

 

 

کشور سازنده و گارانتی

این دستگاه جرم گیر دندان محصول کشور چین است و مطابق با تکنولوژی روز دنیا و استانداردهای جهانی از جمله ISO، TUV آلمان، FDA آمریکا و CE اروپا طراحی و ساخته شده است. این دستگاه در فروشگاه های آنلاین تجهیزات موجود بوده و با خرید آن می توانید از یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش نیز استفاده کنید.

 

نصب بصورت داخل یونیتی

 

بهمراه 5 عدد نوک جرمگیر

 

هندپیس دو تیکه

 

هندپیس ساده

 

هندپیس قابل اتوکلاو

 

یکسال گارانتی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جرمگیر وودپیکر مدل UDS_N2”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *